22 Kasım 2010 Pazartesi

Yenileme,yenileme bla bla bla =)


Merhabalar =) sizi  çook özledim..... Bu tuzlukların ikisini 3 liraya aldım yani tanesi 1.5 liradan hatta kim olduğunu unuttum özür dilerim ama bi blogda gezinirken biriside koymuştu gördüm bende koyıyyım dedim =)
Evet bu giymediğim kısa gelen bir elbiseydi. Bilin bakalım ne yaptım =) Delgeç ile iki yandan delik açtım deliklere ve boyun kısmına mavi kurdela bağladım =)
Evet...Yine dc-fix.... Bu da pc masamı süsleyen çiçekli dc-fix im
Bilin bakalım bu neyin üstü ??
Evet bulaşık makinesi =)
Burdakilerin baştan 2 tanesi limonata kutusuydu (küçük) Diğeri ise şişede limonata kutusuydu (buda küçük) Demeyin bana ne kadar çok limonata içiyosun die hem seviyorum hemde bunları 2-3 haftada topladım ard arda deil =)

Buda plastik turşu kavanoz mu diyim  ne diyim :D Bunu da kestim ve dx-fixledim =) Çiçeğim yeni bir saksıya kavuştu....:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder