9 Kasım 2010 Salı

Dc-fix

Selamlar evet uzun süredir yoktum  aslında çok yenileme vs.vs. yaptım ama paylaşmak mümkün olmadı.Hediye bile ettim =) Bu kutuyu ((( teneke kutu-arkadaşım hediye etmişti sen kaplarsın diye))) ve dc-fix i çok begendim çok şirin. Tebeşirlerimi koydum içine neden bilmiyorum ...
                                                                      Bu da içi

Teyzem anneme cam damacana almıştı ama sürahi boylarında . Aşağıda görüyorsunuz  :

                                  Belki yuh diyeceksiniz ama bunun kutusunu bile kapladım :D

          Eeee sonra ne vardı ?? Heh  bizim akvaryumumuz var içindede bissürü balık ama her nedense onlar annem babam ve abimden çok beni seviyorlar suya elimi değdirince elimi öpüyorlar.Cama vurunca toplanıyor ve yem istiyorlar.Bende onların yemliklerini kapladım((yani yeniledim )) Sapsarıydı hiç hoşuma gitmiyordu =) Yeni hali akvaryumla uyumlu oldu.

            Ama akvaryumun üstü görünmemiş.Orasıda  ağaç deseninde ama ben yapmadım öle almışız.
Şimdilik bu kadar yeter yine görüşeceğiz bye bye kendinize iyi bakın =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder